Regulamin Sklepu Internetowego
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z naszego sklepu internetowego. Prosimy o dokładne zapoznanie się z jego treścią.
1. Definicje
- Sklep internetowy – platforma internetowa, za pośrednictwem której użytkownicy mogą składać zamówienia na produkty, znajdujące się w ofercie sklepu.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która składa zamówienie w sklepie.
- Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy sklepem a klientem na odległość, dotycząca zakupu produktów.
- Produkty – towary dostępne w ofercie sklepu, które są przedmiotem umowy sprzedaży.
2. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy jest prowadzony przez P.P.H.U. BEMA BEATA GAWIN z siedzibą w Kartuzy, ul. Kościerska 11
- Sklep świadczy usługi drogą elektroniczną na terytorium Polski.
- Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
3. Składanie zamówienia
- Aby złożyć zamówienie, klient musi dodać produkty do koszyka, a następnie przejść przez proces zakupu.
- Zamówienie jest wiążące po potwierdzeniu przez klienta, z chwilą dokonania płatności.
- Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą mailową.
4. Ceny i płatności
- Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki.
- Sklep oferuje następujące metody płatności: przelewy online, płatność przy odbiorze.
5. Realizacja zamówienia
- Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów. Zwykle wynosi on od 2-5 dni roboczych.
- Czas realizacji produktów personalizowanych wynosi od 2 do 10 dni roboczych
- Klient otrzymuje powiadomienie o wysyłce zamówienia wraz z numerem śledzenia paczki.
- Koszty dostawy są ustalane na podstawie wybranej metody wysyłki i wagi zamówienia.
6. Prawo do odstąpienia od umowy i zwroty
- Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru bez podania przyczyny. - nie dotyczy do produktów personalizowanych i wykonanych na zamowienie. Szczegóły poniżej w polityce zwrotów.
- Zwracany towar należy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, na koszt klienta.
7. Ochrona danych osobowych
- Sklep przetwarza dane osobowe klientów zgodnie z Polityką Prywatności, którą znajdziesz na stronie sklepu.
8. Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy prawa cywilnego.
Polityka Zwrotów
1. Prawo do odstąpienia od umowy - Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów, klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru, z wyjątkiem produktów personalizowanych, które są wykonane na specjalne zamówienie klienta.
2. Produkty personalizowane - Ze względu na charakter produktów personalizowanych (np. zaproszenia, winietki, kartki okolicznościowe, które są tworzone według indywidualnego projektu klienta), nie przysługują Państwu prawa do odstąpienia od umowy w przypadku zakupu takich produktów. Produkty personalizowane to takie, które zostały zmodyfikowane lub stworzone specjalnie na życzenie klienta, a ich szczegóły (takie jak teksty, kolory, motywy) są dostosowane do indywidualnych potrzeb. Takie produkty nie mogą zostać zwrócone, ponieważ nie mogą być ponownie sprzedane ani użyte w inny sposób.
3. Produkty niepersonalizowane - W przypadku produktów, które nie są personalizowane, klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar.
Aby odstąpić od umowy, należy: skontaktować się z nami mailowo pod adresem:kontakt@martazaborowska.pl
W wiadomości podać numer zamówienia oraz informację o chęci odstąpienia od umowy.
4. Warunki zwrotu - Aby móc skorzystać z prawa do zwrotu, produkty muszą być w stanie nienaruszonym, niezniszczonym i w oryginalnym opakowaniu. Koszt odesłania towaru ponosi klient. Towar należy odesłać na adres sklepu podany w odpowiedzi mailowej na Państwa zgłoszenie odstąpienia od umowy. Produkty muszą być zwrócone w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia zamiaru zwrotu.
5. Zwracane produkty - Produkty nie mogą być używane, zniszczone ani w żaden sposób zmienione od momentu ich otrzymania. W przypadku zwrotu produktów niepersonalizowanych, zwracamy pełną kwotę zapłaconą przez klienta za produkt w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru.
6. Reklamacje - W przypadku, gdy produkt posiada wady lub jest uszkodzony w trakcie transportu, klient ma prawo do reklamacji. Reklamacja powinna zostać zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu wady, najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania towaru. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który udzieli szczegółowych informacji na temat procedury reklamacyjnej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie wymieniony lub klient otrzyma zwrot środków.
7 . Koszty zwrotu - Koszty zwrotu towaru ponosi klient. Zwrot środków następuje w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru na konto wskazane przez klienta.
UWAGA: Polityka zwrotów dotyczy tylko klientów, którzy dokonali zakupów na terenie Polski. Dla klientów spoza Polski mogą obowiązywać inne zasady zwrotu, zależne od lokalnych przepisów prawa.